Marcin Horała Marcin Horała
92
BLOG

LMP cz. 11 - o moim romansie

Marcin Horała Marcin Horała Kultura Obserwuj notkę 1

 Eldo - Nie pytaj mnie o Nią

Czekałem na wylosowanie tej piosenki do opisu, bo pewnie gdyby lista liczyła nie ok. 40, a np. 10 czy 5 kawałków, to ta by się wśród nich znalazła. Może nawet jako ta jedna. Dlaczego? O, długo by wyliczać.

Po pierwsze jest naprawdę piękna i mnie wzrusza.

Po drugie od kilku lat, gdy ją usłyszałem jest stałym elementem moich playlist i często do niej wracam.

Po trzecie tą nośność łączy z minimalizmem formy co zawsze bardzo podziwałem. 

Po czwarte ten minimalizm formy dotyczy nie tylko strony muzycznej, Ot niby taki krótki monolog kumpla zbudowany z prostych zdan i prostych słów. A prostota to ulubiona towarzyszka prawdy.

Po piąte dlatego, że wychodząc od szlagieru obywatela GC nie poprzestaje na mieszaniu herbaty bez dosypywania cukru, tylko dodaje nowy poziom, treść i głębie, które wynoszą ją ponad źródło inspiracji

Po szóste bo oczywiście zachodzi u mnie daleko idąca identyfikacja z podmiotem lirycznym, nawet mam mniej więcej tyle samo lat.

mógłbym dalej, ale chyba to wystarczy

http://www.youtube.com/watch?v=2LwK8W0f3-E

 

 

 

 

 

 

 

 

Z wykształcenia prawnik i politolog. Z zawodu specjalista organizacji zarządzania procesowego i zarządzania projektami. Z zamiłowania samorządowiec i publicysta. Radny miasta Gdyni, ekspert Fundacji Republikańskiej, przewodniczący Zarządu Powiatowego PiS w Gdyni. Zamierzam kandydować na urząd prezydenta miasta Gdyni.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura